merel-in-duitsland.reismee.nl

Aankomst

Gisteren hebben mijn ouders me naar mijn gezin in Keulen gebracht, jammer genoeg verliep het allemaal een beetje anders dan we gehoopt hadden: ik was/ben ziek... Het was gister natuurlijk een hele drukke en opwindende dag en ik voelde me behoorlijk slap. Gelukkig zijn mijn gastouders alle 2 arts, dus ik hoef me nergens zorgen over te maken! :)

Mijn kamer is hartstikke leuk, en die heb ik natuurlijk al zo goed als helemaal ingericht: ik heb een tweepersoonsslaapbank, een heeeele grote kledingkast, een mooi bureau met 2 stoelen, wat planken waar ik dingen op kan zetten, een hobby kast voor al mijn andere frutseltjes en 2 grote spiegels. En ohja, ik heb ook een tv'tje op mn kamer ;)

Omdat ik me gister eigenlijk te beroerd voelde om iets te ondernemen of om het huis goed te bekijken, heb ik dat vandaag maar eens gedaan: de badkamer is prachtig (en inclusief bad!), de keuken is lekker groot, om over de tuin nog maar te zwijgen. Verder spreekt de inrichting van het huis me heel erg aan: overal zijn leuke kleuren, behangetjes en patronen.

Het is vandaag natuurlijk hartstikke lekker weer, maar omdat ik me nogte slabberdewapskie voel om iets te doen, heb ik besloten niet mee te gaan naar het zwembad. Nu kan ik even rustig uitrusten en wat proberen te eten, en ach, ik heb toch hier in de tuin al een veel te groot opblaasbaar zwembad ;) .

Maargoed, ik ga dus even lekker in de hangmatvan de zon liggen te genieten!:D

Reacties

Reacties

Susan

Hee Merel! Wat leuk om te horen en pfoe wat een luxe kamer zeg! Hoe was het om de kindjes in het echt te zien? En de cavia?:p veel plezier nog, kijk uit naar je volgende verhaal! xx

Merel

De kinderen in het echt zien was natuurlijk heel erg raar, maar gelukkig deden ze lekker hun ding en daardoor had ik ook het gevoel dat ze goed voorbereid waren op mijn komst. We hebben toen eerst met z'n allen kers-chocolade-cake gegeten en daarna hebben ze me geholpen met uitpakken en inrichten. Wat wel grappig was, is dat meteen al mijn spullen goedgekeurd moesten worden. Vooral Marla (net als ik een paardengek) moest natuurlijk al mijn paardenspullen bekijken en beruiken (want ja, voor een paardengek ruikt dat zooo lekker!).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active